04.11.2015

Jesienne Rozdanie ♥

Mamy już  koniec października... Przed nami jeszcze tylko listopad i grudzień do końca tego roku . Ale to nie koniec wydatków i mile spędzonych dni. Po drodze czekają nas Mikołajki, Święta Bożego Narodzenia i Nowy rok ^^.Grudzień jest chyba najbardziej zarobionym miesiącem. Teraz przejdźmy do rzeczy .

Jest środek jesieni, zimno, nudno.. Wraz z Wiktorią,  postanowiłyśmy wam urozmaicić tę jesień. Przyszykowałyśmy dla was rozdanie. Skoro jesteśmy w dwie to pewnie domyślacie się, że będą dwa zestawy do wygrania. Życzę wam wszystkim powodzenia ^^ .;*



Zasady są banalnie proste, a myślę, że warte nagród ^^

Zasady Obowiązkowe :
  1. Zaobserwować publicznie mój i  Wiktorii blog. 
  2. Wstawić podlinkowany baner konkursowy.
  3. Polubić mój fanpage.
Zasady dodatkowe :


  1. Zaobserwować nasze instagramy . DARIA||WIKTORIA
  2. Wspomnij u siebie na blogu o naszym rozdaniu .




Wzór zgłoszenia :
Obserwuję blogi pod nazwą :
Baner wstawiłam na bloga :
Polubiłam fp jako : 
Mój e-mail :
Wybieram zestaw : 
DODATKOWO:
Obserwuję instagramy jako : 
napisałam o rozdaniu :

Życzę wam wszystkim powodzenia, rozdanie trwa do 20.11.15 r, więc macie trochę czasu ;).
Bierzcie udział każdy ma szansę wygrać ;)!


13 komentarzy:

  1. Świetne rozdanie, jednak ja nie biorę udziału, bo nie mam nigdy szcześcia :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny wygląd bloga! :)
    Powodzenia wszystkim w rozdaniu! :)

    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ee no fajne nagrody
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy konkurs, moze wezmiemy udział :) będziemy wpadać tu częściej, liczę, że zajrzysz też do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim! :)

    Poklikałabyś w linki? Będę wdzięczna! ;*
    http://designchanel.blogspot.com/2015/11/s-h-e-i-n.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie ładny Ludzik :D Aż mnie zachęciłaś do polubienia jesieni :D tak to było: " <3 Lato <3 i Jesien ;_;" a teraz jest " <3 Lato ;_; i <3 Jesień <3" W sumie lubie czytać takie blogi :P Sam chce mieć tak komentowany blog :P ale jestem chłopakiem... I pisze blog o życiu... Czyli coś nudnego... Mam mało wyświetleń, alee dopiero co założyłem bloga :p więc może kiedyś będę miał tyle wyświetleń :D Dobra powiem ci Blog super, posty super, szablonik super ( A ja mam szablon Bloggera "Travel" :/) miasz tu nawet rozdanie :) blog idealny <3
    Pozdrawiam z Całego Serduszka

    Ps. Jak masz czas obczaj bloga :D OutSideMindVT.Blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie obowiązkowe wstawienie baneru to sama bym się zgłosiła :D
    a tak to życzę powodzenia wszystkim biorącym udział :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłosiłam się e-mail
    Kocham Cię ♥

    OdpowiedzUsuń