Co chcesz znaleźć?

09:02:00

Summer 2016 !


Cześć misie ♥ W końcu mamy te ciężko wyczekiwane wakacje ♥ Pogoda do tej pory średnio dopisuje, ale miejmy nadzieję, że jeszcze nas zaskoczy. Chcę was zaprosić na snapa @daja120899 . Korzystając z wczorajszej pogody - mój chłopak zrobił mi kilka kiczowych zdjęć, które postanawiam wam tu wrzucić. Strój, który kopiłam zaledwie kilka dni temu jest boski. Od dawna podobały mi się stroje tego typu, więc postanowiłam w końcu sobie taki sprawić. Ogromnie mi się podoba, zwłaszcza dlatego, że jest moich ulubionych kolorów. Jest naprawdę wygodny. Na dole podeślę wam linki z podobnymi strojami ;)
A wam podobają się stroje tego typu?













8 komentarzy:

  1. Aleee jesteś chudziutka ! Zazdroszcze :) Ta piosenka bardzoooo mi sie kojarzy z fajnymi chwilami! :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mega podobają mi się te stroje, ale osobiście stawiam na czarny kolor. :D A ja z taką wiadomością, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/06/nominacja-do-liebster-blog-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby zobaczyć, muszę być zaproszonym czytelnikiem ;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają, ale ja bym wybrała pewnie inną kolorystykę :D
    Super post
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę figury :D bardzo ładny strój kąpielowy :) Udanych wakacji :)
    Mój blog
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny strój. Zazdroszczę figury. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Daja ♥ , Blogger