14.08.2016

Rozdanie! Wibo!

Cześć. Już od dawna się zbierałam, żeby zrobić jakieś rozdanie. Dlatego zmobilizowałam się i przyszykowałam dla was coś fajnego, mam nadzieję ;)
Zasady jak zwykle banalnie proste, więc do dzieła. Możecie wygrać jedną z dwóch nagród, czyli będzie dwóch zwycięzców.

1. Pierwsza nagroda to paletka do cieni z wibo.

WIBO GO NUDE SMOKY EDITION


2. Druga nagroda to puder sypki utrwalający również z wibo.

Fixing Powder

Zasady są proste :
  • Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga KLIK . 
  • odpowiedz na pytanie - " Czym jest dla Ciebie makijaż?"
  • Zaznacz, który z zestawów chcesz wygrać
  •  udostępnij info o konkursie na swoim blogu lub na facebooku - nie jest to warunek konieczny
  • Polub mój profil na facebooku KLIK
  • Konkurs trwa od 14.08.2016 do 15.09.2016 r. do godz. 23.59
  • Laureaci zostaną wybrani w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu
  • Wyniki konkursu zostaną opublikowane na blogu oraz na e-mailu.
  •  
Wzór zgłoszenia :
Obserwuję blogi jako: 
Dodałam banner: tak+link/nie
E-mail: 
Czym jest dla Ciebie makijaż?
Wybieram zestaw: 1/2
Lubię FB jako:


Powodzenia!

Regulamin:

1. Sponsorem nagród jest autorka blogu daruciaa.
2. Konkurs trwa od 14.08.2016 do 15.10.2016.
3. Wygrywają 2 osoby.
4. Uczestnikami konkursu mogą być tylko osoby mieszkające na terenie Polski
5. Wyniki pojawią się do 7 dni od zakończenia konkursu.
6. Kontaktujmy się ze zwycięzcą przez maila a wyniki publikujemy na blogu
7. Zwycięzca ma na odpowiedź 48h, w razie braku odpowiedzi zostanie
wylosowana inna osoba.
8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o
grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z
późniejszymi zmianami).
9. Zamieszczając komentarz zawierający zgłoszenie do rozdania
uczestnik wyraża zgodę na akceptację niniejszego regulaminu oraz na
przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie
Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883).



36 komentarzy:

  1. obserwuje jako: Dominika Various
    dodałam banner: typical-teengirl.blogspot.com
    email: lequsive@gmail.com
    W razie wygranej wybieram paletke(zestaw1)

    I teraz odpowiedź na pytanie:
    Czym jest dla mnie makijaż? To może być zabawne ale makijaz jest dla mnie naprawde wazny. Dzieki niemu pokazujemy swoja osobowosc. Osoby niesmiale pomaluja rzesy, lekko podkresla usta. Te pewne natomiast stworza piekne zestawienie kolorow na powiecie, usta podkresla mocnym kolorem- pokaza ze sa pewne siebie i lubia swoja osobe. Moze to byc dziwne: lubia swoja osobe i dlatego sie mocno maluja? Mysle, ze tak. Gdyby nie lubily nie wyroznialyby sie z tlumu. Makijaz jest dla mnie ukazaniem osobowosci, ale nie tylko. Uwielbiam makijaz, z wielka checia ogladam toturiale, przegladam blogi, sama testuje kosmetyki- lubie to. Kosmetyki moge uznac za moje hobby, zainteresowanie. Wcale nie jest latwo skomponowac piekny makijaz, zwlaszcza gdy tak, jak w moim przypadku kosmetyki nie sa z najwyzszej półki. Nie bede pisac, ze nie zalezy mi na wygranej- zalezy i to cholernie. Makijaz opanowalam w jakims stopniu jednak nigdy nie mialam mozliwosci, by stworzyc piekne polaczenie kolorow na powiece. Dziekuje bardzo za mozliwosc wykazania sie:)
    Pozdrawiam, Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj i znów udziału nie mogę wsiąść ... uroki mieszkania za granicą.
    A szkoda bo paletka fajna fajna, Życzę powodzenia dziewczyną które biorą udział ;)

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń

  3. Obserwuję blogi jako: Julia Kobyliļska
    Dodałam banner: nie
    E-mail: kobylinska.julia2@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Jest dla mnie wszystkim, dla nie których to codzienność. Wstajesz rano malujesz się idziesz spać zmywasz go, dla mnie to nie tylko codzienność, to dowolność tworzenia na samym sobie. Często siędzę na kanapie i planuję przyszłość z makijażem. Jak wejdę na YT to widzę u mnie wszystkie tutoriale makijażowe, jak robić przeróżne charakteryzacje, większość blogów które obserwuję to makijażowe i modowe. Powiem szczerze bardzo zależy mi na wygranej, abym mogła tworzyć jeszcze lepiej.
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Julia Kobylińska

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim biorącym udział ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia wszystkim :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! ♥

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzonka!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blogi jako: Pietrucha20
    Dodałam banner: tak http://myfantasyandme.blogspot.com/
    E-mail: angelika120@amorki.pl
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Dla mnie makijaż to wizytówka kobiety, bez której ja osobiście nie jestem w stanie wyobrazić sobie dobrego dnia. Nie przesadzajmy - nie mówie o full makijażu :) Tylko o maskarze, zadbaniu o cerę, włosy, paznokcie..:) Bo dla mnie makijaż to nie tylko makijaż buzi ale całej siebie. Strojenie się. Uważam, że delikatny makijaż jest najpiękniejszy. :)
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Angelika K

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: Wei rdo
    Dodałam banner: nie
    E-mail: freedminds@wp.pl
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Idealnej twarzy od Boga nie dostałam, jednak, nie załamuję się, bo za to otrzymałam dodatkowy dar z niebios- kosmetyki :) Makijaż pomaga mi zatuszować niedoskonałości tym samym jest dla mnie takim zastrzykiem odwagi. Moja pewność siebie wzrasta, gdy wiem, że dobrze wyglądam i choć jestem zwolenniczką delikatnych makijaży, chętnie eksperymentuję. Bardzo lubię rysować, szczególnie profile osób o wyjątkowej urodzie, tym samym nauczyłam się posługiwać makijażem i kontynuuję rysowanie tylko tym razem na własnej twarzy:D
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Jola P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blogi jako: Kordelia
    Dodałam banner: tak - are-we-cool-enough.blogspot.com
    E-mail: kasiaa399@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż? Makijaż jest dla mnie możliwością do zakrycia swoich niedoskonałości oraz podkreślenia tego co w sobie lubię. Uwielbiam eksperymentować z nowymi kosmetykami, świetnie się wtedy bawię :)
    Wybieram zestaw: 2
    Lubię FB jako: Michalina Kordelia

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia wszystkim!

    Dziękuję za odwiedziny,
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blogi jako: Weronika kopyt
    Dodałam banner: nie
    E-mail: weronikakopyt@onet.pl
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Makijaż dla mnie jest wyrażeniem siebie. "Nakładając" rozmaite barwy na swoją twarz, pokazuję to kim jestem. Jest to sposób na ujawnienie "swojej natury". Delikatne podkreślenie czy też "ostry" makijaż obrazują nas samych. Subtelne, jasne kolory po mocne czerwienie i ciemne brązy... Każda z nas jest inna. Dzięki makijażowi ukazuję to, że nie boję się wyróżniać z tłumu. Ponadto dodaje mi on odwagi i zwiększa pewność siebie. Dodatkowo podkreśla kobiecość. Eksponuje nasze atuty... piękne usta, ciemne oczy, delikatne kości policzkowe oraz zakrywa nasze niedoskonałości... problematyczną cerę, czy krótkie rzęsy.
    Makijaż to mój nieodłączny element życia.
    Wybieram zestaw: 2
    Lubię FB jako:Weronika Kopyt

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam obydwa kosmetyki - są podstawą mojego codziennego makijażu ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  14. obs-Magdalena B
    baner-nie
    lady1307@interia.pl
    Makijaż jest dla mnie ważną kwestią ponieważ dodaję mi on pewności siebie bo dzięki niemu wyglądam lepiej i mogę zakryć to czego nie chce aby inni oglądali :)
    zestaw 1
    FB-Magdalena Bła...

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia wszystkim! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogsppot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blogi jako: Prosta Marzycielka
    Dodałam banner: tak+ http://slodycz-dnia-yaoi.blogspot.com/
    E-mail: prostemarzenia@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Makijaż sprawia, że czuję się lepiej. Pomaga mi uwydatnić to co podobno mam ładnego. Moja mama twierdzi, że makijażu dużego raczej nie potrzebuję. Mój brat dziś widząc mnie bez niczego na twarzy powiedział: Weź się umaluj, bo wyglądasz, jakbyś zabiła trzy osoby, a potem trzy noce nie spała. - Pocieszające. Dlatego właśnie makijaż jest czymś co lubię. Sprawia mi przyjemność.
    Wybieram zestaw: 2
    Lubię FB jako: Prosto Marzyc

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję blogi jako: Verierra
    Dodałam banner: tak http://verierra.blogspot.com/
    E-mail: verierra@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż? Makijaż jest dla mnie ważną rzeczą. Tylko z nim mogę sprawić, aby za pomocą czerwonej szminki poczuć się znacznie pewniej, a za pomocą odpowiednie dobranych cieni być nieco bardziej tajemnicza. I za to kocham makijaż - mogę manipulować tym na jaki styl się w danym dniu decyduje. :)
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Daria Naprawa

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blog jako Aleksandra Kobylańska
    Baner: nie
    Email : olusia0207@wp.pl
    Wybieram zestaw 2
    Lubie fb jako Ola Kobylańska

    Moja odpowiedź na pytanie:
    Dla mnie makijaż jest ważny. Dzięki niemu,mogę pokazać jaka jestem i tym bardziej ile mam lat. Moja buzia jest bardzo dziecięca,a mając 19 lat jest to trochę uporczywe. Dzieki makijażowi mogę pokazać siebie. Mogę zakryć to czego nie lubię i uwydatnic to co chce. Dzieki makijażowi czuję się pewna siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. bserwuję blogi jako: Aducha BC
    Dodałam banner: nie
    E-mail: testaworld@interia.pl
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Makijaż jest dla mnie przyjaciółką dzięki, której zawsze dobrze wyglądam. Potrafi zakryć każdą moją niedoskonałość :)
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Aduchabc Aduchabc

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blogi jako: Julia
    E-mail: julia.jaromirska@onet.pl
    Wybieram zestaw: 2

    Moją relację z makijażem opisałabym raczej jako przelotny romans, niż wieloletnia przyjaźń. Malować się nie muszę, mam ładną cerę i nie narzekam na trądzik. Makijażem raczej bawię się na uroczystości rodzinne i na imprezy. Nasz kontakt jest często przerywany, ale żyjemy w symbiozie - dzięki niemu wyglądam zjawiskowo, wyjątkowo, a kosmetyki utrzymywane są w czystości i, co najważniejsze, porządku!
    Makijaż to dla mnie tylko zabawa, nie zajmuje ważnego miejsca w moim życiu. Ot, igraszka, mały dodatek do osobowości i stroju

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję blogi jako: Kinia Ragazza
    Dodałam banner: tak http://ragazza99.blogspot.com/
    E-mail: ragazzablog99@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Dla mnie makijaż jest czymś z czym mogę eksperymentować. Mogę w różny sposób konturować twarz, używać różnych kosmetyków, różnych odcieni i wyglądać inaczej. Mogę wyrażać siebie, mogę w prosty sposób podkreślić swoje kobiece atuty. Nie muszę płakać, że pojawił się kolejny pryszcz i nie mogę wyjść na ważne spotkanie, ponieważ dzięki sile makijażu potrafię ukryć te niedoskonałości. Czuję się bardziej pewna siebie. Jest dla mnie zabawą, z której potrafię zrezygnować jeśli trzeba.
    Wybieram zestaw: 2
    Lubię FB jako: Ragazza Mi

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję blogi jako Kinga McAlvares
    Dodałam banner: nie
    Email: kinga0529@gmail.com
    Makijaż jest dla mnie poniekąd sztuką. Malarze przelewają swoje inspiracje na sztalugi, ja wyrażam siebie eksperymentując cieniami na powiekach. Stwarzam niepowtarzalne kompozycje. Makijaż to piękny proces zakładania na siebie drugiej twarzy, zmieniania się nie do poznania, ukrywania niedoskonałości a zarazem podkreślania kobiecych atutów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję blogi jako: Karolina O.
    Dodałam banner: nie, nie mam bloga.
    e-mail: osiolkowa94@gmail.com
    Makijaż to dla mnie przyjemność. Uwielbiam te poranne pół godzinki sama ze sobą i moimi kosmetykami. To czas tylko dla mnie :) Bardzo lubię pracę z blendowaniem cieni i efekt jaki one dają. Makijaż to dla mnie sposób wyrażenia siebie, podkreślenia swojej urody. Make-up dodaje mi również pewności siebie. Odpowiednio podkreślone oczy dodają spojrzeniu głębi :)

    Chciałabym wygrać puder Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję blogi jako: Ola S.
    Dodałam banner: tak+ http://zielony-pokoik.blogspot.com/
    E-mail: ol4@amorki.pl
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Makijaż jest dla mnie sposobem na podkreślenie swojej urody. U mnie najważniejsze w twarzy i tak jest oczyszczanie, złuszczanie naskórka i nawilżanie, ale dzięki takim zabiegom twarz wygląda dobrze bez makijażu, a w przypadku nałożenia makijażu, ten make - up się prezentuje się znacznie lepiej. Mam niestety małe oczy, więc w umiejętny sposób dzięki makijażowi mogę te oczka powiększyć, a wtedy wzrasta moja atrakcyjność i pewność siebie :)
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Ola Sz**

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję blogi jako: Rose Madame
    Dodałam banner: nie
    E-mail: rosemadameblog@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż?: udoskonalaniem własnego piękna :)
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Kasia Ł

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję blogi jako: Anna Hh
    Dodałam banner: tak http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Mój makijaż to dla mnie ulepszenie wyglądu mojej skóry. To on nadaje mojej skórze świeżości i blasku. Dzięki niemu wyglądam tak delikatnie i kobieco, a przede wszystkim naturalnie. Staje się wtedy w pewnym sensie trochę idealna, a przecież o to chodzi w makijażu - żeby był lekki, naturalny i sprawiał, że skóra wygląda perfekcyjnie. Wtapia się w naszą twarz i nie można zauważyć na niej żadnych niedoskonałości. Dobrze dopasowany makijaż jest jak druga skóra. Lubię wyglądać nieskazitelnie i mój makijaż ma właśnie na to pozwalać (dlatego przeniosłam się głownie na kosmetyki naturalne).
    Wybieram zestaw: 2
    Lubię FB jako: Malinowy Skarbiec

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję blogi jako: violetta 94
    Dodałam banner: tak https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=543407789202349&id=100005993970784
    E-mail: v.rosa@wp.pl
    Czym jest dla Ciebie makijaż? Makijaż to według mnie tajna broń kobiet wobec mężczyzn, ale i innych kobiet 😊 Makijaż nie jest dla mnie czymś, bez czego nie wyobrażam sobie życia - stosuję go, gdy mam taką potrzebę. Za pomocą makijażu mogę ukryć objawy zmęczenia, przebarwienia skóry, wszelkie mankamenty urody. Dodatkowo makijażem mogę też uwydatnić to, co mi się w sobie szczególnie podoba, podkreślić walory cery lub delikatnie zaingerować w dzieło natury i bez pomocy skalpela optycznie wyszczuplić twarz (konturowanie), optycznie zmniejszyć nos lub ukryć fakt, że jest trochę krzywy 😊, powiększyć optycznie usta i oczy. Makijaż jest pewnego rodzaju dziełem sztuki. Każdego dnia można tworzyć nowy 😊 Za jego pomocą można wyrazić emocje, podkreślić samopoczucie, dostosować się do okazji. Lubię robić kocie oko i malować usta na czerwono, gdy idę na randkę z chłopakiem, natomiast gdy jadę do pracy stawiam na minimalizm - podkład, rzęsy i błyszczyk. Niekiedy makijaż jest wisienką na torcie całej stylizacji. Jednak makijażu nie interpretuję jako efektu maski, broń boże tapety... Niektóre kobiety sądzą, że nie ważne jak, byle dużo, da niesamowity efekt. Uważam, że makijaż ma być pewnego rodzaju czarodziejską różdżką wydobywającą piękno z nas samych, więc powinien być dobierany odpowiednio do typu cery, koloru oczu, czy włosów i przede wszystkim w odpowiedniej ilości. Makijaż ma nadawać naszej cerze blasku, świeżości i dawać wrażenie idealnej skóry. Tym właśnie jest dla mnie makijaż 😊
    Wybieram zestaw: 2
    Lubię FB jako: Magdalena Borkowska

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję blogi jako: Pani Kierowniczka
    Dodałam banner: tak + https://pani-kierowniczka.blogspot.com / baner umieściłam w prawej kolumnie.
    E-mail: pani-kierowniczka@gmail.com
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Paulina Dominika N.

    Cześć Daria! :) W sumie.. ciężko jest mi odpowiedzieć na pytanie, ponieważ makijaż to moja pasja. Nie ma słów, które mogłyby określić uczucie, jakim darze wizaż. Nie chciałabym się tutaj przechwalać, bo generalnie nie należę do takich osób. Makijaż jest moją pasją, oderwaniem od szarej rzeczywistości oraz pracą a co za tym idzie zarobkiem. Makijażem zajmuje się od czterech lat. Przez ten czas zrobiłam bardzo wiele, między innymi kształtując swoją wiedzę. Opanowałam tą sztukę, aczkolwiek jeszcze wiele mi brakuje do osiągnięcia wcześniej wyznaczonego celu. Moje plany są następujące: chcę być wizażystką, nie amatorską lecz profesjonalną. Mam w planach stworzyć miejsce, w którym będę wykonywała swój wymarzony zawód. Mój stosunek do makijażu jest bardzo pozytywny. To moja pasja, której nigdy nie porzucę. Nie wiesz ile mi radości sprawia wykonanie najzwyklejszego makijażu! :) Każdy ruch pędzla, każde stemplowanie beauty blenderem podkładu jest dla mnie niezwykłe. Makijaż jest dla mnie czymś w rodzaju podkreślenia urody. Jest to dodatek do wyglądu każdej kobiety. Makijaż to dodatek, a nie konieczność. Makijaż to nie tylko podkład, trochę cienia i duża ilość różu na policzkach. Makijaż to umiejętność podkreślania urody . Nadanie twarzy wyrazu oraz ożywienie jej. Makijaż to nie maska, czy coś pod czymś możemy się ukryć. Racja, często - gęsto makijażem możemy ukryć nasze mankamenty skórne. Ale nie ukryjemy naszego piękna, które makijażem staramy się wydobyć. Makijaż to pewnego rodzaju zabawa w czarodziejkę. Kilka ruchów magiczną różdżką (czyt. pędzel) i jesteśmy w stanie wyczarować coś niesamowicie pięknego. O tak, makijaż to sposób na zarobek. Zaczęłam niedawno pracę w salonie urody mojej koleżanki, która przygarnęła mnie pod swoje skrzydła. Dzięki nie mam możliwość rozwinięcia swoich umiejętności oraz realizowanie marzenia, które w końcu się spełniło. Także makijaż to dla mnie coś więcej, niż myślisz. A u Ciebie, czym jest makijaż? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję blogi jako: Angelika Niedźwiedzka
    Dodałam banner: nie
    E-mail: angelikaniedzwiedzkax@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Pasja. Piękno. Sztuka. Radość. Magia. Przygoda. Praca. Miłość. Artyzm. Pewność siebie. Zabawa. Upiększenie. Kobiecość. Przyjemność. Relaks. Inspiracja. Wybór. Sposób wyrażenia siebie. Wizytówka. Wyraz osobowości. Eksperyment. Blask. Magiczna różdżka.
    Coś, co jednak czasem warto sobie odpuścić i nacieszyć się sobą w wersji sauté.
    Tym właśnie jest dla mnie makijaż.
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako: Angelika Niedźwiedzka

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję blogi jako: r.helt
    Dodałam baner: nie
    E-mail: r.helt@wp.pl
    Lubię na FB jako: Krystyna H
    Wybieram zestaw nr 2
    Odpowiedź:
    Makijaż to dla mnie wyrażenie samego siebie, bo ja decyduję o tym jaki on będzie. Czy chcę coś ukryć, zakamuflować, czy wyeksponować moje atuty urody. To rodzaj ubrania, bez którego nie pokażę się nigdzie i w zależności na jaką okoliczność, będzie delikatny lub ekstrawagancki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję blogi jako: Saszka K
    Dodałam banner: tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1794077027536240&id=100008018799239
    E-mail: saszka234@gmail.com
    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    Makijaż to mój sposobna poprawienie sobie humoru i szarej codzienności dodanie kolorów :)
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię FB jako:

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję blogi jako: Kasia Pasiut
    Dodałam banner: nie
    E-mail: pasiut16kasia@gmail.com
    Wybieram zestaw: 1
    Lubię Fb jako: Kaśka Pasiut

    Czym jest dla Ciebie makijaż?
    ODPOWIEDŹ: Jeszcze parę lat temu na słowo MAKIJAŻ, reagowałam niezbyt pozytywnie. Kojarzył mi się z niszczeniem cery, szybszym starzeniem i przysłowiową ,,tapetą" na twarzy, która bardziej szpeci aniżeli upiększa. Te uprzedzenia spowodowane były raczej przestrogami mamy, niż moimi własnymi spostrzeżeniami, doświadczeniami. Nie zagłębiałam się wtedy zbytnio w ten temat, twierdząc, że ten cały ,,make-up", najzwyczajniej w świecie - nie jest dla mnie.
    Piękne twarze na okładkach magazynów przypisywałam dobrym genom, drogim kosmetykom pielęgnacyjnym i obróbce zdjęcia. Nigdy kosmetykom-przecież to "samo zło" :D
    Te argumenty jednak słabły, kiedy na ulicy mijałam piękne dziewczyny z umiejętnie nałożonym makijażem, prawie niewidocznym. To samo tyczyło się moich rówieśnic.
    Mimo tego nadal kurczowo trzymałam się ,,swojego" poglądu.
    Potem pojawiły się dodatkowe argumenty "za" makijażem, ponieważ zaczęłam śledzić wiele blogów i kanałów kosmetycznych. Chęć na rozpoczęcie przygody z makijażem wzrastała, a jedyną przeszkodą, albo raczej minusem malowania się, była dla mnie kwestia kosztów z tym związanych. Nie oszukujmy się - chcąc wykonać dobry, ładnie się prezentujący makijaż trzeba wyłożyć całkiem pokaźną sumkę ;(
    Z wiekiem jednak, niejakim "doświadczeniem" i wrodzoną ciekawością postanowiłam choć częściowo spróbować makijażu, zaryzykować. Zaczęło się od tuszu, potem pomadka i... ,, wpadłam " można by rzec :D Obecnie jestem na etapie, w którym chciałabym spróbować bardziej zaawansowanego makijażu oka (cienie itp.) i dlatego właśnie, wzięłam udział w Twoim konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Marcin W
    E-mail: marcel482@wp.pl
    Nie dodałem bannera
    Wybieram zestaw numer 1
    Lubię na FB jako Marcin Wojda, udostępniłem info o konkursie :)

    Makijaż jest dla mnie sztalugą, za pomocą której wprawne artystki - kobiety - niczym Michał Anioł podkreślają swój wdzięk starannie ważąc każde pociągnięcie pędzlem, by nie zatraciś balansu między arcymistrzowskim uwydatnianiem urody, a niezatracaniem naturalnych walorów aparycji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako : Meel B
    e-mail: melby@o2.pl
    baner na moim facebooku.
    Wybieram zestaw nr.1
    Lubię na facebooku jako Amelia Byk

    forma dodania pewności siebie. Wiem, ze chociażby po pomalowaniu tych rzęs wyglądam inaczej niż bez tego. Jednocześnie doceniam sztukę makijażu, bo wielokrotnie próbowałam się pomalować czymkolwiek więcej i moim zdaniem wyglądało to okropnie, więc wiem, że dobry makijaż wymaga wielu, wielu ćwiczeń. Ja na razie się poddałam :) Może ze względu na to doceniam coraz bardziej naturalne piękno człowieka i idę wręcz w odwrotną stronę, bo teraz potrafię wyjść też "na miasto" bez tego tuszu do rzęs. Także w kwestii makijażu jestem na tak, jeśli naprawdę podkreśla urodę, a nie maskuje ją w jakiś komiczny często sposób.

    OdpowiedzUsuń