30.04.2017

Szata zdobi człowieka – czyli o sztuce doboru garderoby! | Chick me.

Każdy z nas zwraca uwagę na swój wygląd. Na to jak wygląda i jak kreuje swój styl. Każda kobieta ma swoje upodobania i swój styl. Nie wszyscy lubią to samo, ale własnie o to tutaj chodzi. Nie mamy być wszystkie takie same - styl jest bardzo ważny w pokazywaniu "siebie" i to jak się ubierasz odzwierciedla Twoją osobowość. Jednak czy wiemy z jakie ubrania najbardziej podkreślają naszą sylwetkę i urodę? Propozycje ubrań w dzisiejszym poście pochodzą od Chick me!


Ciężko jest określić jednoznacznie swój styl. Tak naprawdę każda z nas czuje się dobrze w czymś innym. Jednak jest kilka rzeczy, które warto mieć w swojej garderobie i które pasują dosłownie do wszystkiego. Nie wspomnę już, że każda z nich ma jakieś zalety : 
Cieliste szpilki mają to do siebie, że prezentują się bardzo elegancko. Nie ważne czy ubierzesz je na wieczorowe wyjście czy po prostu do jeansów. Co jest ważne dodają nam kilka centymetrów, wydłużają nogi i nadają naszej figurze kształtów. Ubierając je zawsze zachowamy zasady elegancji, a za razem będziemy czuć się swobodnie w swoich ulubionych ciuchach. 

Moim zdaniem body powinna mieć w szafie każda kobieta. Body mają dużo zalet : podnoszą pupę, wyszczuplają,wysmuklają sylwetkę i  podnoszą biust. Zakładając body z obcisłą spódniczką mamy pewność,że nasza talia będzie na maxa podkreślona.  
Bez biżuterii stylizacja to nie stylizacja. Biżuteria nadaje nam blasku i sprawia, że zwracamy na siebie większą uwagę. Bez wątpienia dodając kilka świecidełek ze zwykłej stylizacji możesz osiągnąć coś na czym chętnie każdy zawiesi oko. 

Moje sprawdzone sposoby na to by każdego dnia prezentować się jak najlepiej!

Post powstał w wyniku współpracy z Rabble.pl.


Noś dopasowane spodnie i spódnice! - Dopasowane ubrania podkreślają talię i ją wydłużają. 
Dekolt w krztałcie V!Dekolt w kształcie litery V jest bardzo seksowny, optycznie wyszczupla sylwetkę i pozwala ładnie wyeksponować biust bez względu na jego rozmiar.
Spodnie z wysokim stanem/Spódniczki z wysokim stanem! - Wydłużają nogi i optycznie wydłużają sylwetkę. 
Czarny wyszczupla! - Pewnie już każdy niejednokrotnie słyszał,że kolor czarny wyszczupla. Prawda! Nie bój się czarnych ubrań!


Dziewczyny musicie pamiętać, że każda z nas musi odnaleźć swój styl. Nigdy nie będziemy kopią kogoś innego! Styl każdej z nas jest tak samo unikatowy jak my same. Znaleźć swój styl nie jest trudno, mimo tego,że kreujemy go bardo długo. Wyciągnij ulubione ciuchy z szafy i zastanów się dlaczego właśnie te tak bardzo lubisz. Pozbądź się ciuchów, których nie nosiłaś już dawno. I najważniejsze! - określ jak chcesz się widzieć we własnym wydaniu!

Na sam koniec mam dla was konkurs organizowany przez Rabble.pl :
Skorzystaj z okazji i wygraj dwa bilety do Multikina!

Pozdrawiam i całuję!






28 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam body, jest bardzo wygodne i przynajmniej nic mi nie wychodzi ze spodni ;) świetne inspiracje, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta trzecia sukienka ( mam na myśli białą :D ).
    Sama zastanawiam się nad taką tylko w innym kolorze, tylko zawsze zadaje sobie pytanie, gdzie ja to ubiore :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajdzie się okazja, ewentualnie w lato można zarzucić sobie taką maxi ;)

      Usuń
  3. Świetny post. Ciekawe rady ☺ pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju te body skradły moje serce. Muszę je kupić mimo, że jedno już mam. Rady są bardzo pomocne sama z nich skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki od Chicme są śliczne<3
    Muszę tylko wykupić wakacje w ciepłych krajach i zamawiam:))
    Poklikane!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny inspirujący post ;)


    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te sukienki są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie pierwsze sukienki baaardzo mi się podobają! :)
    Fajne propozycje! I fajny blog! Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje <3
    www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo inspirujący post, jednak mój styl to zupełne przeciwieństwo wszystkich tych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych bodach :) fajny post. zapraszam do mnie http://klaudiaa0818.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi :))
    I follow you and hope that you will come to me

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdadzam się z tym, że kazda kobieta powinna mieć w swojejszafi body. Ja mam ich kilka par i uwielbiam je nosić do spodni i spódnic z wysokim stanem!
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda body są fenomenalne. Świetny post. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te ciuszki! Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę na oczy ten sklep :)
    wspólna obserwacja? :) jeśli masz ochotę to daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy, zaczynam obserwację :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. I really liked your post, beautiful photos <3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (subscribe to your Blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń