2.10.2015

Pierwsze urodziny bloga!

Cześć Wam ! Jest już październik, a  2 października jest dla mnie naprawdę ważnym dniem. Dopiero był czerwiec, wakacje, a teraz już październik. Nim się obejrzymy będzie już grudzień i 2016 rok. Mam nadzieję, że nie tylko mi ten czas tak szybko leci . Dokładnie rok temu powstał blog, którego właśnie czytacie . Nie mogę uwierzyć w to, że już minął okrągły rok. Ten czas naprawdę szybko zleciał. Chciałam wam naprawdę podziękować za 10.000 wejść i 225 obserwatorów uważam, że jest to naprawę dużo. Kocham swojego bloga i kiedy tu nie piszę czuję jakąś taką wewnętrzną pustkę. Od razu zaczynam myśleć co by tu napisać i tak przychodzą mi do głowy, różne, różniste pomysły. Jestem ciekawa co robiłabym w tym czasie kiedy piszę posty, komentuję inne blogi i szukam inspiracji, gdybym nie założyła tego bloga. Jest to mój mały, skromny świat w którym dzielę się z wami wszystkim na co tylko mam ochotę!

Wy macie możliwość oglądania postów od sierpnia tego roku ponieważ, pozostałe zostały usunięte, nie wiem nawet dlaczego to zrobiłam. Żałuję tego. Jednak czasu nie cofnę i próbuję robić wszystko aby zabić tą lukę czasową. Trudno uwierzyć, że blog ma już rok, a tu tylko kilka postów. Mam nadzieję, że ten post będzie widniał na blogu bardzo długo, przypominając nam tak naprawdę, kiedy powstał mój mały skarb <3.

Planuję jakieś większe rozdanie dla was dowiecie się o nim za kilka dni! Obserwujcie bloga, żeby być na bieżąco.

Za niedługo Halloween, pomyślałam więc, aby napisać tu jakiś tematyczny post, albo nagrać jakiś filmik, ale jeszcze dużo czasu mam, więc może się doczekacie. Tymczasem z okazji roczku mojego maleństwa, chciałabym wam pokazać mały mix zdjęć, który dla was przyszykowałam.

Zdjęcia są robione telefonem, wiec wybaczcie za jakość.

*Ja z siostrą, mała sesja selfie przed domem*
*Daria zombie, snap.* *Takie piękne nóżki, szkoła* *Matematyka, a w tle Madzia* *Czo to? Magia efektów snap ♥*
*Bardzo nudna lekcja* *Z Sarcią (SARA KLIK!)* *Selfie przed komersem* *Daria Bałwan*
*Jakie zdziwienie :o* *I znów Madzia* *Ostatnia stylizacja* *Zdjęcie stare jak świat*
*W Pociągu, wracając znad morza.* *Moje piękności* *Piękne pazurki* *Z Alisią*
*Lewe zdjęcie z sesji* *Tymbark <3* *Cudny lakier do paznokci* *Moje buciki*
*Niewyraźna ja* *Peace, warkoczyki* *Brzusio *.** *"siema"*
*Moje cudeńka* *Selfie* *Brzusio, tatuaż z henny* *Nie zmieściła się w obiektywie ;P*

To było by na tyle, mam nadzieję, że się trochę pośmiejecie ze zdjęć, a tym czasem pozdrawiam was bardzo mocno ! <3 ;* Do następnego.

P.S. Czekajcie na rozdanie <3!

Instagram/Facebook/ Snap- Daja120899 ♥



9 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Gratuluję sukcesów! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, super zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gartuluję *.*
    bardzo fajne fotki ♥
    zapraszam również do mnie :
    http://olawriting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszych urodzin bloga i życzę kolejnych. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację !! fajne foty ;p

    mynaszstyl,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki, gratulacje i oby tak dalej! ♥ :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację, życzę powodzenia ;)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia