9.08.2019

Wchłonięta przez biel


Witam cieplutko! 
Właśnie mija ostatni miesiąc lata - sierpień.
Jest to mój ulubiony miesiąc w roku ;) Za trzy dni mam urodzinki . To już będzie dwadzieścia na karku - jak ja bym chciała znów mieć szesnaście lat :>
Jestem raczej zwolenniczką czarnego koloru, ale tego lata biel zaczęła do mnie przemawiać jakoś tak zachęcająco. Dlatego też w dzisiejszym poście dostajecie zdjęcia z mojej ostatniej, spontanicznej, niedzielnej sesji  - w bieli

Na sobie mam białą sukienkę, hiszpankę i czarne sandałki na słupku, które raczej mi nie przypadły do gustu, nie są w moim stylu. W najbliższym czasie zrobię wyprzedaż szafy to i one na pewno się w niej znajdą. Hiszpanka jest strasznie wygodna i przewiewna - co daje jej ogromny + zwłaszcza jak pogoda daje ostro popalić .  Ooo i ciekawą sprawą też jest moja grzywka, o której na pewno rozpiszę się w następnym poście, bo warto przeznaczyć dla tej śmiesznej sytuacji osobną kartkę papieru :D.

A wy? Lubicie biel? Czy może tak jak ja, bardziej gustujecie w czerni ? 





Pozdrawiam, Daja ♥

34 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam sierpień, to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku :).
    Przepięknie wyglądasz w tej sukience. W czerni oczywiście też wyglądasz dobrze, ale biel zdecydowanie wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh, jak Ja uwielbiam stylizacje utrzymane w bieli! :)
    Takie spontaniczne sesje są najbardziej urocze.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow cudownie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zazwyczaj decydowałam się na ciemniejsze kolory, jednak od jakiegoś czasu zaczynam coraz częściej wykorzystywać całe białe stylizacje.
    Świetnie wyglądasz
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Fajna ta hiszpanka, idealna na te upały za oknem...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej sukience :) również lubię białe ciuchy jednak zawszę się boję, że się czymś upierniczę :P
    Pozdrowienia dla maluszka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka! Super zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja hmm lubię ten i ten kolor. Zależy od nastroju heh i od pogody co założę heh <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie prowadzony blog. Chyba zostanę tu na dłużej :D Ja też dwudziestkę dopiero co miałem, ale to i tak jest jeszcze super czas, szczególnie jeśli się jest studentem

    Jeżeli interesuje cię rozwój osobisty zapraszam na mojego bloga:
    https://czas-topieniadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wygladasz w tej sukience. Uwielbiam biale zwiewne sukienki na lato

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna sukienka! Piękne zdjęcia!
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również wolę ciemne kolory i w czerni czuję się bardzo dobrze, jednak ostatnio coraz częściej zakładam jaśniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również bardzo lubię sierpień ☺
    Też bym chciała mieć na powrót te 16 lat...(a tu za kilka miesięcy stuknie mi 26...)
    Lubię biel ale tylko u kogoś ;raz że niezbyt się czuje w bieli (wyjątkiem są bluzki i topy ,te akurat uwielbiam),a dwa że baaardzo szybko brudze...😊
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😘🎂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej lubię czarny kolor, czerwony i złoty.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Sukienka piękna :)

    Leyraa Blog | Shop

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna letnia sukienka, pieknie w niej wygladasz :)
    Pozdrawiam
    http://artidotum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie, sto lat, samych radosnych w życiu dni :) :*

    Sukienka piękna, ja uwielbiam takie dziewczęce, hiszpańskie sukienki z odkrytymi rękawami, trzeba je nosić, bo jak nie teraz, to kiedy <3

    Super :)

    A maleństwo jakie cudne <3
    ile ma ?
    Zapraszam przy okazji do mnie na insta, też mam córeczkę :) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, też lubię sierpień obchodzę wtedy rocznicę ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam bardzo podobną sukienkę.
    Pięknie Ci z maluszkiem!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim... relacja z Preikestolen.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog - KLIK
    Obserwuję. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Las fotos son preciosas ! Seguro se lo pasaron muy bien! Espero verte pronto por mi blog! Buen día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Ci w bieli :) ja zdecydowanie jestem zwolenniczką jasnych kolorów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest przepiękna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! Ja zdecydowanie bardziej gustuje w czerni, lepiej czuję się w ciemnych kolorach po prostu:) Natomiast sandałki, które masz na sobie sama chętnie bym przygarnęła! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka jest przepiękna :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zdecydowanie fanką czerni, ale biel bardzo mi się podoba na kimś. Pięknie wyglądasz! Pasuje Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przejmuj się swoją dwudziestką, wyglądasz jakbyś miała szesnastkę, bardzo ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sukienka, wygląda uroczo :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! U mnie przeważają różne kolory ;p
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Todo es precioso ! Gracias por tu visita , espero tu opinión en mi última selección de vestidos , espero que te gusten ! 👗👗👗 Feliz día ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia