21.09.2017

Jesień, Ewelina i Newchick ♥ x2



Witam serdecznie w tym jakże nieprzyjemnym okresie, który zwiemy jesienią. Zapytasz dlaczego nieprzyjemnym? Odpowiedź jest prosta... (Już pisałam o plusach Jesieni TUTAJ!) Za każdym razem kiedy Jesień się daje we znaki, jestem przeziębiona. Całe dnie siedzę w domu, bo jak patrzę na pogodę, którą widzę za oknem - od razu gaśnie we mnie jakikolwiek zapał do życia. Gdzie te wszystkie plusy? Te kolorowe krajobrazy, liście? Ciągle tylko deszcz i deszcz!  
Jest to pora roku, która napełnia moje życie monotonią. Mimo tego,że czuję się optymistką i zawsze widzę plusy nie minusy - jesienią odechciewa mi się wszystkiego. Tutaj muszę przyznać,że wiąże się to z tym,że jestem strasznym zmarzluchem. Może Ty też jesteś taki zmarzluch jak ja? :) Bez ciepłego koca i kubka gorącej herbaty ani rusz!

Dzisiaj chcę wam pokazać dwie stylizacje Eweliny stworzone z ubraniami ze sklepu Newchick. W obu stylizacjach główną golę gra kolor czerwony, właśnie ten kolor kojarzy mi się najbardziej z tą porą roku. W pierwszej stylizacji Ewelina ma na sobie spódniczkę z Newchick,crop top i buty na wysokim obcasie. Natomiast w drugiej stylizacji główną rolę gra czerwono-czarna koszula w kratę, do tego dobrałyśmy dziurawe spodnie i białe sandałki również z Newchick
KTÓRA STYLIZACJA BARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA? 









Piszcie śmiało, w którym wydaniu Ewelina bardziej wam się spodobała :) Zapraszam do obserwowania bloga oraz moich mediów społecznościowych, szykuję dla was meeega konkurs ♥


37 komentarzy:

  1. Bardziej do gustu przypadła mi pierwsza stylizacja *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wybieram kratę :) Piekna modelka <3 I wszystkie stylówki sa super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne efekty współpracy. Co do stylizacji to druga jest w moim stylu, ale pierwsza również jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie :) Świetny look !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to pierwsza wygrywa! Obserwuję <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne włosy! Obserwuję :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są fantastyczne. Jednak mnie chyba bardziej pociąga ta druga stylizacja z koszulą.
    Zapraszam do mnie: bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe stylizacje :) Spódniczka w kratke jest świetna!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ja też jestem mega zmarzluchem. Swetry w moich stylizacjach jesiennych wygrwają i oczywiiście cieplusie kurtki <3
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś do gustu bardziej przypadła mi pierwsza stylizacja, ale obie są niczego sobie i Ewelina wygląda w nich super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również czerwony kojarzy mi się z jesienią! :D
    Pierwsza stylizacja to sztos. :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja numer 2 bardzo mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje nie za bardzo wpadły w mój gust, choć ta pierwsza ma w sobie trochę zadziorności.
    U mnie w głowie ciągle tkwi piękny krajobraz jesieni, a naprawdę wszyscy kaszlą w akompaniamencie deszczu. Miejmy nadzieję, że niedługo coś się odmieni i przyjdzie piękna, refleksyjna pora roku♥
    dysnomiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! I follow you now #455, follow me back please
    Have a nice day

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie przepadam za jesienia niestety :/ ani zima 🙂ale zawsze znajdą się jakieś plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez nie lubie jesieni ;/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te czarno-białe zdjęcia, dla mnie stylówka z koszula jest lepsza ale wybrałbym buty z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/powiew-jesieni-kapelusz-i-szary-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyłoby tytuł przeczytać i już wiadome by było, że to nie ja jestem na zdjęciach...

      Usuń
  20. Pierwsza stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze mówię, że jest mi ciepło a tak naprawdę jest odwrotnie. Świetne stylizacje ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje, choć pierwsza bardziej skradła me serce! <3 Pozdrawiam!
    Lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. czerwona koszula w kratę super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też nie znoszę jesieni i oczywiście już jestem chora. Pierwsza stylizacja bardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga stylizacja chyba podoba mi się bardziej, ponieważ bardziej do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta bordowa spódniczka jest przecudowna ! :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. W każdej fryzurze Ci do twarzy!<3
    Mega jest ta bordowa spódniczka;)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz <3 piękna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacje ale bardziej podoba mi się pierwsza
    Obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dwie fajne stylizacje, w pierwszej miałaś śliczne buty, szkoda że nie pokazałaś ich lepiej
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia