24.07.2019

Sentymentalnie | Bordo

Jak byłam małym dzieckiem zawsze chciałam mieć już te upragnione osiemnaście lat.. Chciałam być dorosła, niezależna od rodziców, a najbardziej z tych wszystkich przywilejów "dorosłego życia" marzyłam o zrobieniu prawa jazdy. Zawsze miałam jakąś taką zajawkę na kierowanie autem...

Już za zaledwie kilka dni skończę 20 lat - kiedy to minęło? Gdzie te dwa lata? :)




Prawo jazdy zrobiłam.. 

To już ten czas kiedy z czystym sercem mogę stwierdzić,że wkroczyłam w dorosłe życie. Po osiemnastce, czas jakby wrzucił podwójne tempo. 

Teraz jestem mamą miesięcznej dziewczynki...

Ciężko jest się zmienić, ale jak sytuacja tego wymaga i trzeba się dostosować, łatwo jest zmienić coś w naszym życiu. Moje odwróciło się o 360 stopni, ale nie mogę powiedzieć,że jest źle. Potrzebowałam chyba takiego motywującego kopa, żeby zmienić coś w swoim. 

Jest nim moja córka.

Dobrze jest się budzić i widzieć tą słodką buźkę.

Nie przedłużając dłużej :) W końcu odważyłam się wyjść do ludzi z dodatkowymi centymetrami. Mam 176cm wzrostu i jak założę wysokie buty to czuję się jak wieża Eiffla - od wszystkich wyższa. 
Więc do bordowej sukienki z Sinsay'a, ubrałam czerwone sandałki na słupku, które wyrwałam gdzieś w sieci za dosłownie 50 zł. 


Jak się podoba stylizacja? A wy macie jakiegoś swojego "motywującego kopa"





Cieplutko żegnam, Daja :3!

20 komentarzy:

  1. Sliczna sukieneczka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo ładna stylizacja! Mam tylko jedną uwagę - Jak coś to 180 stopni, 360 to całe koło, więc nic się nie zmieniło.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. BArdzo ładnie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka, lubię bordowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana widać, że promieniejesz; przepięknie wyglądasz! <3

    To piękne, że odnalazłaś motywacje w życiu! Dzieci są urocze i wnoszą wiele dobrego <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty dress. I love that color on you.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładnie Ci w tej sukience, gratuluje córki!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, pasuje Ci :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne buty! ;) Od razu zwróciły moją uwagę ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna stylizacja! Wyglądasz rewelacyjnie. Ja jakoś nie czekam tej swojej osiemnastki,co będzie za 2 miesiące. Zależy mi tylko na prawo jazdy, a cała reszta może zostać tak jak jest :P
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukieneczka bardzo mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm moim takim kopem może nie jest mieć dziecko, bo nie byłabym na to gotowa heh ale kopa może mi dać jakiś fajny film lub wypad ze znajomymi gdzieś <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna sukienka, bardzo Ci pasuje :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/07/minimalistyczna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratkuje bycia mama. Piękna sukienka i super figura!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie być wysokim, ja bym chętnie przygarnęła kilka centymetrów więcej. A z tym czasem to masakra jakaś, mógłby trochę zwolnić :) ps. bardziej by chyba pasowało "180 stopni".

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna sukienka! uwielbiam takie! <3 a buty idealnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega pasuje Ci taki kolorek, super! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak elegancko, tak wykwintnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia