Co chcesz znaleźć?

12:47:00

Batman T-shirt

Dawno na blogu nie było zdjęć! Jako iż mamy już wakacje, co wiąże się z mnóstwem czasu wolnego.  Chciałabym nadrobić stracony czas i trochę zaległości. W najbliższym czasie będzie dużo letnich stylizacji. Dzisiaj jak zwykle zwyklak! Czyli standardowo jakiś T-shirt, w tym wypadku z logiem batmana. Klasycznie krótkie spodenki i do uzupełnienia torebka z Sammydress, czarnobiała. Miała to być luźna stylizacja, więc do tego dobrałam buty Nike air max thea. Zdjęcia zostały zrobione w letnim klimacie, jest dużo kwiatów i kolorów. 
A wy co myślicie o stylizacjach w których króluje koszulka z printem?


Bluzka | CROPP
Spodenki | DIY
Buty | NIKE 
Torebka | SAMMYDRESS







Planuje zrobić konkurs, weźmiesz udział? :D
Na snapchata - daja120899
Instagrama - daruciaa
i do OBSERWACJI mojego bloga, by być na bieżąco ! <3

24 komentarze:

  1. Wygladasz uroczo i masz sliczne wlosy! Ja bardzi lubie koszulki z printami i napisami. Swietne zdjecia, buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten "zwyklak" :)
    Świetna koszulka!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy t-shirt :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja,bardzo lubie tak chodzić w te letnie dni!
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spodenki ☺️ Wezmę udział w konkursie i dodaje do obserwowanych ☺️
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/06/new-things-from-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz,cudny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhhh tych wakacji to mega Wam zazdroszczę- czerpcie z nich pelnymi garściami, wyciskajcie jak cytrynę, by żaden dzień nie przeleciał Wam przez palce :) ja niestety szkolę mam już za sobą, więc niestety już dawno zapomniałam, co to znaczy wakacje, jednak na szczęscie są jeszcze urlopy, na który wlaśnie przyszłym tygodniu się wybieram :)

    super t-shirt <3
    świetny luzak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te koszulki z wzorami super bohaterów typu ,,batman'' są genialne.
    Śliczna koszulka
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna koszulka! <3 Cała sesja bardzo mi się podoba!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz :*
    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, jesteś przepiękna! Obserwuję i czekam na więcej postów:)
    Pozdro,
    Julia z morovv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ciuszki!:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  16. super koszulka ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna koszulka, bardzo ładnie się preentuję :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Daja's Blog ♥ , Blogger