25.09.2018

Tańczę jak Baletnica ..

[...] a co jak całe to życie było jedynie testem?.. codzienne decyzje jak ABCD - jebany bezsens..[...]

Dużo się zmienia, z roku na rok moje życie staje się coraz ciekawsze, coraz lepsze. Staję się lepszym człowiekiem, pod presją podejmowanych decyzji.. Dorosłość uderzyła we mnie z podwojoną siłą. Choć ciągle czuję w sobie dużo z dziecka, nie mam zamiaru się zmieniać. Z moim charakterem bardzo łatwo jest mi być sobą. Kocham muzykę, która do mnie przemawia i pochłania moje całe serce... Jak blog... długo mnie tutaj nie było, jednak czuję pustkę bez bycia tutaj.. bez bycia sobą.. dla was. ...

..więc wracam! Czuję taką potrzebę! Nie chce się sobie przeciwstawiać,a to królestwo jest dla mnie ważne. Myślę,że w raz z wejściem w nowy etap życia i tutaj zaiskrzy coś pięknego ♥
Całuję cieplutko w ten jesienny okres ♥

Daja ♥

9 komentarzy:

  1. Życzę Ci dużo radości i miłości w dorosłym życiu. Tutaj też jak najbardziej owocnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za 2 miesiące będę dorosła, sama w to nie wierzę, że czas tak szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga. W do rosłym życiu też jest fajnie :) I ładnie tu dla nas pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tej energii. Ja jesienią staję się ospała, to zupełnie nie mój czas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękne włosy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie znów dopada ociążałosc, zmęczenie, niechęć. Jesień tak niestety na mnie dziala:/ ale super że masz tyle pozytywnej energii;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to by w tym dorosłym życiu nadal być wiernym sobie o swoim pasjom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorosłość ma swoje plusy i minusy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia