30.01.2019

Świat nie widział, ale pozna mnie ...


Witam :) Długo mnie nie było ale wracam!
Mam zamiar ostro się wziąć za bloga, a może nawet za coś więcej...Jednak nie będę zdradzać szczegółów - dowiecie się w swoim czasie.
Nowy rok, nowe plany, nowe pomysły....Czas na ich realizację! .
Obserwujcie mnie na Social Media, by być na bieżąco. !
Zdjęcia zostały zrobione jakiś czas temu przez Natalię, w końcu nastał ich czas ;)
W moim życiu dużo się pozmieniało i zmienia dalej, ale mam dość życia szarą codziennością. Chcę te swoje życie trochę udekorować ciekawymi aspektami. Jeśli teraz do was nie trafię to już nie wiem jak to zrobię ;) Przede wszystkim posty będą częściej! Będą jakieś serie - na pewno. I wbijajcie na mojego insta - po więcej!






Jak podobają wam się zdjęcia ? <3





23 komentarze:

  1. Ja także ostatnio miałam pauzę od blogowania, jednak postanowiłam wrócić i ponownie się na tym skupiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :) Życzę powodzenia i systematyczności w blogowaniu! :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic post!

    Kisses ...Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy!:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia i wlosy :D ;3 Tez mialam, ze opuscilam sie w blogowaniu ale wlasnie niedawno wrocilam :D Czasami potrzebuje sie przerwy.
    Powodzenia i pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia <3 Podoba mi się kolor Twoich włosów :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    https://livetourevel.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam przerwę, ale niestety obowiązki same nie znikną. :(
    Pozdrawiam kochana!
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak to Ja robiłam zdjęcia! :D A tak na serio to pozdrów moją imienniczkę - cudne ujęcia.
    Widzę, że powracasz do nas z wielką dawką pozytywnej energii - oby tak dalej!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i super stylizacja :D Bardzo spodobała mi się bluza :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają zdjęcia, świetne włosy!
    Obserwuję i zapraszam też do mnie ;*
    NapisaneKasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba większość z nas ma takie pauzy, ale często później wraca z podwójną siłą :)

    Zapraszam: FITMADIC

    OdpowiedzUsuń
  12. Super

    Zapraszam do siebie na dawkę nowych zdjęć
    Miłego dnia, xx Bambi 👄

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu się.
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci, by ta motywacja i siły cię nie opuściły! Cudowne włosy! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia i meega spodobały mi się włoski! Pasują ci :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A więc życzę powodzenia, dużo inspiracji i wytrwałości!
    Bardzo ładny kolor włosów!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowy Rok, nowy wpis;) Fajne włosy - świetnie w nich wyglądasz!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w nowych wyzwaniach! :) Obyś zrealizowała wszystko co zaplanowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, żywe zdjęcia:) Super miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej wiem że chyba nie powinienem pisać tego tu... aczkolwiek zdjęcia spoko, szczególnie jedno ;). Natomiast, zwróciłaś uwagę na to co pisze poza kadrem za twoimi plecami? Dopiero zaczynam czytać:) postaram się w miarę na bieżąco, zdawać w relacje z wrażeń... pozdrówki

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia