3.02.2019

SESSION | younger sisters ♥



Witam cieplutko w lutym ;) Już coraz bliżej wioosna ♥ 

Miałam dla was świeże zdjęcia... Jednak mój komputer nie chciał współpracować i zresetowało mi WSZYSTKIE zdjęcia z karty aparatu . Wściekłam się strasznie! No cóż.. ale trzeba się czymś ratować...
...No ale na bloga wrzucić coś trzeba... Znalazłam w jednym z folderów na komputerze starszą sesję moich młodszych sióstr. Myślę sobie, że bynajmniej zdjęcia będą jakieś, a dziewczyny nawet fajnie wyszły :) Ogólnie to jestem najstarsza, mam trzy siostry i jednego brata. Tutaj sytuacja bardziej się komplikuje.. Na zdjęciach jest (starsza) Ewelina i (młodsza) Wiktoria. Są to moje przyrodnie siostry, od strony ojczyma. Wiktoria - moja młodsza, prawdziwa siostra - ma w kwietniu już 18 lat, ale nadal jest młodsza :p. Trochę skomplikowane, ale mam nadzieję,że ktoś zrozumie. Zostawiam was ze zdjęciami dziewczyn. Jak wam się podobają?




Planuję zrobić Q&A... ale będzie ono trochę w innym stylu. Nagram filmik z odpowiedziami. Myślę,że taka opcja będzie najciekawsza ;)
Także zadawajcie pytania pod tym postem, albo pod najnowszym postem na Instagramie <3!!

POZDRAWIAM ♥ DaJa ♥

35 komentarzy:

  1. Super fotki, XXI wiek a sprzęt i tak zawodzi :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czuję już powiew wiosny. Świetne zdjęcia, dziewczyny wyglądają na zadowolone, a Wy tworzycie chyba zgrany zespół :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, ja mam trzech braci, jednego starszego i dwóch młodszych, denerwują mnie bardzo często, ale nie zamieniłbym ich na nikogo. (https://slowawpamieci.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj także czuje, że wiosna jest w zasięgu ręki. Świetnie wyszła sesja <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hah , zdjęcia świetne! myślę, że pomysł z q&a w tym stylu będzie ciekawy, nie mogę się doczekać aż wrzucisz :) obserwuję i w wolnym czasie zapraszam do mnie;*


    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czułam wiosnę przez dwa dni, dzisiaj wstaję i śnieg :/
    Urocze zdjęcia :)
    Pandora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rodzinna sesja:) Super dziewczyny wyszłyście!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło, znowu wpadam na Twojego bloga :) zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, czuć już subtelny powiew wiosny, ahhh <3
    Ooo jaka ładna sesja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest zrobić sesję z rodziną. Bardzo ładnie wyszły te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fotogeniczne masz siostry :) takie zdjęcia to fajna pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak miło się na Was patrzy, uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi kiedyś też zresetowała się karta ze zdjęciami.. masaaakra.
    Przepiękne zdjęcia. Ja mam 3 przyrodnich braci, natomiast tylko z 1 mam kontakt :/
    Pozdrawiam
    http://poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki bardzo fajna rodzinka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze zdjęcia :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A właśnie takie zdjęcia uwielbiam! Niestety sprzęty w tych czasach zawodzą na każdym kroku nic nie poradzimy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne zdjecia :)


    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te zdjęcia :) Masz super siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pracuj na zasadzie coś trzeba wrzucić - będziesz o wiele bardziej zadowolona uwierz :)
    Ale to tylko tak mimochodem, bo zdjęcia pokazują fajną rodzinną więź :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fajne zdjęcia, czasem tak bywa że nam się usuwają zdjęcia:(
    Pytanie do q&a: masz jakieś zwierzę, jeśli tak jak się nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sesja. Zdjęcia takie strasznie wiosenne, aż czuć te słońce.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sesja zdjęciowa :D Super wyszłyście na zdjęciach ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne bardzo urocze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na sesję zdjęciową. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia, naprawdę! zazdroszczę, ja jestem jedynaczką ale zawsze marzyłam o starszym rodzeństwie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  27. też się, kiedyś zastanawiałam na Q&A
    podobają mi się zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety często sprzęt zawodzi, utrata zdjęć to jedna z gorszych rzeczy...
    świetne zdjęcia :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna sesja :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia