16.07.2019

Tak, zostałam mamą! ♡

Buu! Dzień dobry wszystkim :) Wracam już po raz kolejny, jakoś ciężko jest zapomnieć o tym blogu.
Nie było mnie długo, ale sporo się zmieniło... a więc zostałam mamą.


Tak, zostałam mamą.

Moja kochana córeczka Kaja ❤ Urodziła się 19.06.19r. Powiem szczerze, że bałam się najbardziej pierwszego miesiąca,który pyk i już prawie jest za nami.

Zmienił się mój tryb życia, ale gdzieś w środku dalej czuje chęć bycia tutaj. Jest to mój mały kącik zwierzeń.
Myślę, że będę miała czas żeby tutaj zaglądać, a na pewno się postaram . ♡

Zdjęcia z dzisiejszego postu są wykonane już po ciąży. Cieszę się bardzo, że dużo mi z niej nie zostało:). Na pewno napisze osobny post o tym co czułam przed porodem, w trakcie i po. Będzie tutaj więcej mamuśkowych postów i dużo mojej księżniczki ❤. Jest jej dużo także na instagramie @daruciaa. Także zapraszam ♡




Do następnego ♡ Cieplutko całuję  Daja ♡

16 komentarzy:

  1. Masz świetna figurę po ciąży <3 gratulacje urodzenia zdrowej córeczki i trzymam kciuki byś dalej prowadziła bloga :*
    Obserwuje :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje córeczki!
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, figurka pierwsza klasa - super wyglądasz tak promiennie! :)
    Dużo radości dla pięknej mamusi i córki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo gratulacje! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kochana wielkie gratuluje! Cała promieniejesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje! Wyglądasz bosko ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje, niech maluszek się zdrowo chowa :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;)

    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Po zdjęciach myślałam, że zaraz dopiszesz, że zostałaś mamą...chrzestną. Wszystkiego dobrego! Gratuluję!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Ależ się u Ciebie pozmieniało:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Śliczne imię córeczki :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2019/07/hello-summer.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny letni look ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje Kochana! ;) widać że jesteś przeszczęśliwa ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia