7.10.2019

POWER STAY Kosmetykowo #1


Hej! 
Ostatnio zaczęłam przykładać większa uwagę do kosmetyków, którymi się maluję. Dlatego  postanowiłam,że powstanie na blogu nowa seria, będzie ona ściśle związana z kosmetykami. W swoim czasie pojawią się może filmy, tak Tutoriale make-up'owe, a może później coś więcej ;).
Dołączyłam do programu Avon "HOT NOTY" dzięki, któremu będę mogła testować ich nowości. W dzisiejszym poście zobaczycie pierwsze nowości kosmetyczne (w mojej kosmetyczce) jakie dostałam od Avon.
Pierwszą makijaż-ową niespodzianką był ten matowy podkład.  Muszę przyznać,że nigdy wcześniej nie byłam przekonana do podkładów, zawsze coś mi w nich nie pasowało -aż do teraz. Jeszcze jakiś czas temu mogłabym stwierdzić,że nie znajdę podkładu o rozsądnej cenie, który by mi odpowiadał, a jednak .
Aplikuje się go wygodnie pompką, którą można blokować. Ma niesamowite krycie, twarz nie zyskuje efektu maski, a co najważniejsze NIE ODBIJA SIĘ NA UBRANIACH. Krycie utrzymuje się sprawdzone 12h , niestety nie chodzę spać w makijażu, więc nie mogłam stwierdzić czy aż całe 24h będzie ten efekt równie dobry. Jest bardzo wydajny, już jedna pompka może dużo zdziałać. Można nim osiągnąć naturalny wygląd, albo pogłębić krycie i wtedy jest idealny na imprezy, czy wieczorne wyjścia.  Wielkim plusem jest też cena, która jak dobrze się orientuje nie przekracza 25 złotych. 
Drugą kosmetyczną nowością, która niestety nie będzie moim ulubieńcem (zapewne znajdziecie ją w rozdaniu, które dla was szykuję.) jest czerwona, matowa pomadka. Nie polubimy się, bo ja zdecydowanie jestem zwolenniczką stonowanych kolorów, nie przepadam za tak mocną czerwienią. 
Pomadkę aplikuje się wygodnie i ma świetny pigment. Polecam jednak najpierw obrysować sobie usta pędzelkiem lub bardzo podobną konturówką, ponieważ jak się nią wyjedzie jest lekki problem żeby ją zmyć. Jak zaschnie to się nie klei, wykończenie matowe, co jest dużym plusem, bo uwielbiam matowe pomadki. Nie zjada się co jest też dobre na jakieś imprezy albo wyjścia. Niestety nie potwierdzę jej trwałości, bo jak już wspomniałam, nie przepadam za takimi kolorkami ^^
Cena tej pomadki waha się koło 17/20 złotych . 
Mieliście już okazję wypróbować, któryś z tych kosmetyków?
Jaki jest Twój ulubiony podkład?
Podoba Ci się taki kosmetyczny wątek u mnie na blogu? 

Odpowiedz w komentarzu! ;)
Zapraszam do OBSERWACJI bloga, bo dużo dla was szykuję ^^



19 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam się z podkładem jak i szminką :) Zdecydowanie będę wracać do tych kosmetyków. Na moim blogu również pojawiła się recenzja tego zestawu, aczkolwiek innych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś za Avonem nie przepadam od bardzo dawna i nie mogę się przekonać do ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie testowałam podkładów z Avon. Myślę, że muszę w końcu nadrobić kosmetyczne zaległości :D
    Kolor pomadki przypadł mi do gustu, mocna i wyrazista czerwień, jednakże bez tej nuty "krzykliwości" - bardzo ładna.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo kolor tej pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zestaw i jestem w nim zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, chodź słyszałam o nich bardzo dobre opinie :) Chętnie poznałabym je bliżej. Matowe podkłady bardzo lubię, zresztą, ja używam podkładu codziennie :D Ta matowa pomadka też wygląda ciekawie. Też lubię stonowane kolory, bardziej matowe, ale skoro już dostałaś taki odcień może by warto poeksperymentować? :) Może się polubicie :)
    Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie nowości, ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam nic z kolorówki od avon. Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać. Ja też wolę stonowane kolory A najbardziej to lubię usta tylko muśnięte pomadką

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam podkładu z Avon, bo wiele mnie nie zadowala i trzymam się jednego. Ale może przy okazji spróbuję.
    Buziaki, obserwuję ;*
    Kasia pisze blog...

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie miałam możliwości testów, jakoś obawiam się że ten podkład się nie sprawdzi u mnie. Od Avon kupuję zawsze perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, ta matowa pomadka ma kolor idealny - uwielbiam podobne barwy! Co do podkładu, mam już swoje ulubione, więc się nie skuszę, ale pomadka...boska!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam, ale szkoda, że nie pokazałaś go, jak wygląda na buźce.:)
    www.tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie miałam kolorówki z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. You are very beautiful. I really like it. Thanks for sharing this Women fashion Clothing

    OdpowiedzUsuń
  15. That seems to be great products :)
    I'm following you now and I would be happy
    if you have the time and desire to follow my blog.
    https://katrinausdd.blogspot.com/

    LG Katrin

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz napełnia mnie dodatkową porcją energii ♥ Odwdzięczam się za każdy pozostawiony komentarz ♥
Dziękuję ♥!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia